5 things I love #3

17.11.12

1. This embroidered necklace is very original!
2. Este collar bordado es muy original!

Everybody who knows me knows that I'm a dog lover, I love everything about dogs! The second one of this calendar is very similar to Mika, my dog :)
Todo el mundo que me conoce sabe que soy una amante de los perros, me encanta todo sobre los perros! El segundo de este calendario se parece a Mika, mi perra :)

























I love edgehogs! They're so cute. I love everything of that shop.
Me encantan los erizos! Son muy monos. Me encanta todo de esta tienda.




























I'm looking for a good shoes lately. These oxfords would be perfect!
Últimamente estoy buscando unos buenos zapatos. Estos oxfords serían perfectos!



























These mugs are so cute, I would love to have all the collection in my house for when somebody comes to drinking coffee.
Estas tazas son monísimas, me encantaría tener toda la colección en mi casa para cuando venga alguien 
a tomar café.

Hugs,
Laura.


1 comentario:

Areeba dijo...

I love this dog calender :)

Aree
http://areewithumbrella.blogspot.com/